خاطرات من 4


nedaieshabnam

سلام به همه ي خواهر و برادراي ارذل و اوباش و بسيجي و...

داشتم فكر مي كردم كه چرا يه دختر خانوم نميتونه سوار دوچرخه بشه  و راحت تو خيابونا دوچرخه سواري كنه؟

به نظر شما چرا نميشه؟

البته شدن كه ميشه  ولي مكافات در پي داره......كه توضيح ميدم براتون

ما سه تا خواهريم كه هرسه مون دوچرخه داريم

 و با توجه به شرايط اخر شبا  ميريم دوچرخه سواري و غير از ما كل فاميل هم فيض مي برن

يه شب من و يكي از دختراي فاميل كه دو سه سالي از من بزرگتره زديم به خيابون و داشتيم كيف مي كرديم كه يه كاروان عروسي اومدن پشت ما

سووووووووووووت..............جييييييييييييغغ..............دست دست .................هوراااااااااااااا............... انگار تا حالا دختر نديده بودن

من سريع پيچيدم تو كوچه  .............پشت سرمو كه نگاه كردم اون بنده خدا متوجه نشده همينجور داره مستقيم ميره و بين ماشينا گير كرده..........

اوه اوه .............ديدم اوضاع خيلي خيته .............برم تا بنده خدا رو نخوردن...........سريع دور زدم و رفتم .............جوري پشتش كيپ كرده بودن كه نمي تونستم برم پيشش............هيچي ديگه دلو زدم به دريا و رفتم بين ماشينا..............حالا اينا هم هي سوت و جيغ .................منو كه ديدن بدتر كردن..............هوووووووووووو ................يكي ديگه هم هست ...........يكي ديگه هم هست ...............منو مي گفتن............

بعدشم با دختره پيچيديم تو كوچه و گازشو گرفتيم و در رفتيم

اين يه نمونش بود



نظرات شما عزیزان:

pouyan
ساعت7:03---23 مرداد 1392
اممممممم بی جنبن دیگه . شخصا ادم بسیار پر جنبه ایی بوده و به هر دختری نگاه نمیکنم چه برسد بخوام سوتو جیغ و اوووووووووووووق

چه کاراییه اخه ای خدا
پاسخ: پسرا بیشترشووووووووووون بی جنبن......البته بلا نسبت بعضیا


ali
ساعت16:33---17 آبان 1391
ایول

دخی باحال
ساعت21:58---8 شهريور 1391
گلم چه وبت باحاله لینکت کردما دوباره هم بیا تو وبم و اونجا رو نظر بارون کن میسی!!!!!!!1

Mr.Saeed
ساعت4:20---27 مرداد 1391
دلگيرم از اين شهر سرد، اين كوچه هاي بي عبور
وقتي به من فكر ميكني ، حس ميكنم از راه دور!
آخر يه شب ....


گرگنما
ساعت22:18---26 مرداد 1391
مطلبات باحالا رمز رو در اختیار من میزاری

ماریا
ساعت18:52---26 مرداد 1391
مرسی عزیزم
به خوشگلی قالب تو نمیرسه


roz
ساعت18:48---26 مرداد 1391
افسانه هارارها كن!دوري ودوستي كدام است؟فاصله هايندكه عشق راميبلعند،من اگرنباشم!ديگري جايم راپرميكند!به همين سادگي!

گرگنما
ساعت17:11---26 مرداد 1391
جواب و تو یه پست نوشتم برو بخونش


دختر آریایی
ساعت21:51---25 مرداد 1391
همیشههههههههههه همینه

محسن(تنهاي شب)
ساعت17:14---25 مرداد 1391
واقعیت را جا می گذاریم هرروز صبح، پشت در اتاق گریم….
از بس که آدمها…….واقعی بودنمان را دوست ندارند….


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 15:22| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت